ریسه smd بدون سیم، همه چیز درباره این ریسه های smd بدون سیم

ریسه smd بدون سیم، همه چیز درباره این ریسه های smd بدون سیم

نورپردازینوارهای  ال ای دی

ریسه smd بدون سیم

امروزه در معماری های مدرن و معاصر، محبوبیت زیادی پیدا کرده است، چراکه سیستم روشنایی انعطاف پذیری به حساب می آید که راه حل ساده ای برای دکوراسیون های مختلف بوده و نیازهای روشنایی را نیز برطرف می گرداند.
این نوع چراغ ها در طول، رنگ و بازدهی های مختلف نیز قابل استفاده هستند. که جدید ترین ان ها ریسه بدون سیم است و در این مطلب می خواهیم شما را بیشتر با ریسه smd  بدون سیم آشنا کنیم.

ریسه smd بدون سیم چیست؟

ریسه smd بدون سیم، صفحه مداری با دیود ساطع کننده نور بوده که در انواع رنگ ها و درجه های روشنایی موجود است.

این نوع چراغ ها می توانند به شکلی انعطاف پذیر در هر جایی و با هر شکلی نصب گردند.

مزایای نوارهای LED:

  • طول این نوع ریسه smd بدون سیم ۱۰۰ متر میباشد که قابلیت برش در هر متر را به مصرف کننده میدهد .
  • ریسه اس ام دی بدون سیم با ضخامت دو میلی را می توان به راحتی در فضاهای تنگ و باریک نیز نصب نمود.
  •  انعطاف پذیری این نوع چراغ ها ( که می توانند تا حدود 90 درجه  نیز خم شوند) به آن معناست که این امکان را دارند که حتی در فضاهایی که غیر ممکن به نظر می رسند نیز نصب گردند.
  • رنگ، شکل، اندازه و قدرت نوری این نوع ریسهها بسته به نوع عملکرد و نیاز دکوراسیون شما قابل انتخاب است. اقسامی از تک رنگ و یا نمونه هایی که رنگشان قابل تغییر باشند نیز از این چراغ ها وجود دارند.
  • ریسه smd بدون سیم  در برابر آب و هوا مقاومت خوبی دارند؛ بنابراین می توانید آنها را در هوای مرطوب و فضاهای بیرونی خانه خود نیز استفاده کنید چرا که این ریسه ها دارای ip65 میباشند.
  • این نوع چراغ ها مصرف کننده های قدرتمند انرژی به حساب می آیند. آنها در هر وات، نور بیشتری از سایر چراغ ها، تولید کرده و  برق مصرفی کمتری نیز نسبت به آنها دارند.
  • ریسه smd بدون سیم  معمولا قوی بوده و طول عمر زیادی دارند، اما طبیعتا مانند هر منبع نوری دیگری که با گذر زمان افول می کند، تحت تاثیر متغیرهایی مثل دما و نحوه استفاده، ضعیف می شوند.                                                                                اما بدلیل حذف شدن سیم های المنیومی از مدار این ریسه ها و جایگزن کردن ان با یک مدار مسی طول عمر این ریسه ها بسیار بالا رفته است

ریسه ۲۸۳۵

نصب ریسه smd بدون سیم :

با کمک چسبی که می توان بر پشت این ریسه ها زد، می توان به راحتی آنها را  در هر فضایی که می خواهید نصب نمود، اما با این وجود، ریسه smd بدون سیم  نیاز به کوتاهی، طرح ریزی و سیم کشی شدن دارند. به همین دلیل است که معمولا توصیه ما به افراد این است که قبل از نصب این چراغ ها با یک برق کار و یا متخصص در این حوزه مشورت کنند.

فضای استفاده از  ریسه های ال ای دی:

این نوع چراغ ها برای هر دو فضا و محیط داخلی و خارجی، تنوع بسیار زیادی داشته و می تواند برای نورهای جزئی، پس زمینه، روشنایی کار و برنامه های کاربردی نورپردازی تزئینی، مورد استفاده قرار بگیرد. در اینجا برایتان نمونه ای از کاربرد این نوع چراغ ها را در فضای داخلی به نمایش گذاشته ایم:

آیینه دکوراسیون حمام

استفاده از ریسه smd بدون سیم  در اطراف آیینه حمام می تواند هاله نور بسیار زیباییبر روی دیوار شما ایجاد کند که جلوه خوبی به آیینه شما می بخشد. علاوه بر آن، همان طور که در تصاویر نیز مشاهده می کنید می تواند بسته به نیاز و طراحی دکوراسیون حمام شما، نور سرد و یا گرمی را به آن منتقل سازد.

بر روی نرده های پله

استفاده از ریسه smd بدون سیم   در زیر دستگیره های نرده پله، علاوه بر اینکه ایمنی فضای شما را بیشتر می کند به آن زیبایی بسیاری نیز خواهد بخشید.

پله

نور ریسهای که در زیر این پله ها قرار گرفته است ،علاوه بر اینکه حدود پله را مشخص می سازد، سایه هایی از نور زیبایی را نیز در دکوراسیون آن ایجاد می نماید. همانطور که در این تصویر نیز مشاهده می کنید، مجرایی از نور ملایمی بر روی دیوار بتنی ایجاد شده است.

کابینت آشپزخانه

قرار دادن این چراغ ها در زیر کابینت ها، نه تنها نورهای دکوراتیوی به دکوراسیون آشپزخانه می بخشد، بلکه با روشن تر کردن گوشه های اتاق، فضای آن را بزرگ تر جلوه می دهد. علاوه بر این، با تمرکز بر نورهایی که در سطوح کار کابینت وجود دارد و ممانعت از ایجاد هرگونه سایه در گوشه های آن، ساختار دکوراسیون آشپزخانه را نیز تقویت می سازد.

اتاق پرو

استفاده از ریسه smd بدون سیم در اتاق پرو، احساس شکوه  بیشتری به آن بخشیده و سایه هایی شبیه به نور طبیعی را در دکوراسیون شما جاری می سازد. این کار کمک می کند تا طرح های دکوراتیوی که برای این اتاق در نظر گرفته شده است به خوبی نمایان شود و علاوه بر آن، کمد لباس چوبی شما را نیز زیباتر جلوه می دهد.

دکوراسیون نشیمن

ریسه smd بدون سیم  پوشیده شده ای که بر هریک از دیوار های این نشیمن دیده می شود، خطوط را برجسته تر کرده و بر دکوراسیون آن زیبایی بیشتری افزوده است.و عمده مصرف این ریسه ها نور مخفی ها هستند .

نمای بیرونی

این خانه از یک سری حجم هندسی در کنار هم تشکیل شده که به صورت معلق و بر روی هم چیدمان شده اند. در این قسمت،          ریسه smd بدون سیم در نمای بیرونی و به منظور برجسته کردن این ابعاد و حجم ها مورد استفاده قرار گرفته است.

عکس نمای ریسه
نمای ریسه

شما میتوانید انواع ریسه های بدون سیم را در فروشگاه اینترنتی برایتو مشاهده یا تهیه کنید